woensdag 20 oktober 2010

Besparing?

Gister had ik een hele drukke dag op school, moduulopdracht hier en college daar. S'avonds had ik een leuke avond gepland staan met een jongen die ik toch wel erg leuk vind.... ;o) En in alle drukte, ik was heel erg laat (lees: net voor 0300 uur) thuis, vergeten mijn mobiele telefoon op te laden.

Vanochtend in de trein onderweg naar school viel hij uit! Gelukkig heb ik altijd een oplader in mijn tas en heb hem tijdens een college even in een stopcontact gedaan in de collegezaal, zodat hij kon opladen. Toen bedacht ik me later, dat is eigenlijk ook een besparing waar ik helemaal niet bij stil stond. Maar zijn dit soort besparingen niet wat overdreven? Ik bedoel, ik kan het me niet voorstellen om me voor te nemen altijd mijn telefoon ergens anders op te laden dan thuis.

Geen opmerkingen: