dinsdag 9 november 2010

Grieperig..

Nou, ik ben er nagenoeg weer.. Ik ben ziek geweest, heb een tentamenweek achter de rug en had daarnaast nog een aantal deadlines van mijn opleiding voor diverse vakken! Na dat was ik compleet gesloopt, het begon al in mijn vakantie... Toen kwam ik in de rust en voelde ik mij de 3e dag van mijn vakantie zo beroerd, echt grieperig met spierpijn door mijn hele lijf en ontzettend moe. Dat moest ik eerst uitzieken voor ik weer iets kon, gelukkig knapte ik snel op!

Ondertussen ben ik even alles aan het bijlezen in blog land, heb hier en daar nog wel gereageerd maar daar was het dan ook mee gezegd. Later deze week ga ik weer terug naar het schrijven, ik heb nog een klein beetje nasleep van weinig energie door de drukte van de deadlines en tentamens dus ik duik vanavond lekker vroeg m'n bed in.

Geen opmerkingen: